KALLT!!

Nu har annu en dag gatt har i Melbourne. Inatt vaknade vi bada tva vid 2 och var ratt pigga. Vi gick upp for att ga pa toaletten, och blev sedan fast i koket med en irlandare och en fransman. Vi satt och pratade med dem ett tag innan vi forsokte oss pa att sova igen.

Idag har vi gatt runt i staden. Vi borjade med victoria market och efter det hoppade vi pa en sparvagn som ar gratis och akte ner mot federation square for att besoka informationsbyran. Val dar bokade vi en dagstur till great ocean road. Den ska vi ta imorgon, ska bli kul! Efter att vi bokat den turen gick vi ut och gick runt lite i botaniska tradgarden. Det blaste och var SJUKT kallt! Vi som trodde att det var varmt i Australien... Jag funderade seriost over om man skulle kopa ett understall, men forhoppningsvis kommer vi till varmare platser snart. ;) Vi har ocksa akt med en buss som guidade oss runt i staden, aven den gratis!

Sa, imorgon ska vi alltsa aka great ocean road. Pa sondag ska vi traffa Jess som bor har i Melbourne. Hon ska forst visa oss runt lite och sedan ska vi aka till hennes kusiner och ata. Som det ser ut kommer vi att aka harifran mandag kvall. Da blir det en 12 timmars bussresa mot Sydney, forhoppningsvis ar det varmare dar!!!


Just det! Nu har vi fixat sa vi har ett australiensikt telefonnummer, mitt ar 0401330549 och Johannas 0401485689! Nu ar det bara att ringa eller skicka ett sms! :)

Nu ar det kvallsmat som galler!

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Annie

Åhhh, vad avundsjuk jag blir! SAKNA!!!!

Låter som ert äventyr kickat igång bra! :)

Hälsa Jess så mkt från mig - ge henne en stor kram.

Härligt med Great ocean road, den är jättefin!

Ha det toppen nu, lev livet!!!

puss puss från lilla mig

2009-10-02 @ 11:08:54
Postat av: Mikke

Nähä, vi är inte ett DUGG avundssjuka! Det är ju iskallt och blåsigt, raka motsatsen till vad vi har här i varma härliga Sverige... Eller...??? //Mikke

2009-10-03 @ 15:09:37
Postat av: casco45

G'Day Sheila! Bloggen är "ace!", men det är lite dåligt med uppdateringar. Det kanske beror på all "amber fluid" ni konsumerar. Hooroo!//casco

2009-10-03 @ 20:46:34
URL: http://thisiswhyyourefat.com/
Postat av: Anonym

sis, jag förväntar mig bättre uppdatering! och att du köper hem sprit till mig... / amanda

2009-10-04 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0