Sydney!

Hejsan! Tack for alla kommentarer, jattekul att lasa! Fortsatt med det. Ska forsoka ladda upp lite bilder pa bloggen men datorn pa vart hostel ar lite seg. Men vi ska forsoka efter det har lilla inlagget.

Nu ar vi framme i Sydney. Mycket battre vader, tack gode gud for det. Idag har vi bara strosat runt och tagit bilder pa operahuset och harbour bridge. Vi traffade aven en kanadensare som gjorde oss sallskap under dagen. Skont att vara framme efter 12 timmars bussresa.

Nu ska vi ladda upp bilder (forsoka) och laga mat.
Hors snart igen, ta hand om er dar hemma i kylan.

Kram

Kommentarer
Postat av: casco45

Roligt att höra att ni är framme i "Big Smoke". Vi hoppas att E inte "make a blue" i Sydney som i Melbourne. Ser fram emot bilden på "the coathanger". Moi moi mukkulat.//casco

2009-10-06 @ 19:11:55
URL: http://www.fmylife.com/
Postat av: Anonym

Ska bli kul att höra hur Mikke har det på resan, då när han tar höger vid Indien.....

En arbetskamrats dotter bor i Australien, så jag vet att i år är det ovanligt kall försommar. Otur att det är just i år, när ni är där. Men förhoppningsvis är det ett övergående problem.

Ha det bra, och var lagom rädda om er.

KRAM! faster Gerd

2009-10-07 @ 21:16:59
Postat av: Anonym

Bra att jag är hos Gerd så kan jag läsa hur ni har det. (Datorn hemma hos mej fungerar ju inte) Jag får väl förlita mej på att Mikke visar mej nå´t när jag kommer hem.

På fredag ska vi fira Erik för då fyller han 17 år. Jag ska baka tårta.

Kram från farmor

2009-10-07 @ 21:26:24
Postat av: amanda

hej syster. går det bra att ladda upp bilder eller? du råkar inte ha fått med dig min kamerasladd istället för den som går till den rosa kameran? kan nämligen bara hitta den här hemma, inte min. om du nu fått med min sladd så är du allmänt hatad av mig och jag kommer äta upp din center mint som ligger i ditt rum. ha det bra, pussar och kramar

2009-10-08 @ 18:33:41
Postat av: Anna

Hej på er. Vi väntar som sagt fortfarande på era bilder, har ni ingen sladd som funkar??? Här hemma regnar det också men säkert något kallare än vad ni har. Hoppas solen och värmen kommer till våra aussi backpackers snart!

PS, har ni tråkigt kanske ni kan passa på att vara lite kulturella också...

Pussar och kramar

2009-10-09 @ 08:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0