Kort uppdatering!

Hej!

Idag njuter jag av att ha huset for mig sjalv i nagra timmar da alla andra akt in till stan. Solen skiner och det ar varmt och skont!

Igar akte vi till en tavling dar dottern visade upp deras ettaring. Det var en lang resa dit, fyra timmar, och han var valdigt trott redan nar vi kom dit. Det var en tavling dar alla hastar som var 3 ar och yngre visades tillsammans. Den lilla kraken var med i 6 olika klasser, klasser som lovande dressyrhast, lovande hopphast osv. Domaren gick runt och kollade hastarna sen spang de nagra meter med hastarna. Det var valdigt fa som var med, som mest var de 8 st  i en klass. Det gick inte sa bra for dem, vilket jag forstar men uppenbarligen inte dom... Men, men..


Om tva veckor ar jag hos Siv och de andra i Los Angeles! Det ska bli validgt kul att traffa dem igen! :)

Ta hand om er!

Kram Emma



Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som hästhållning i Sverige är på en helt annan nivå, eller hur? Hur går det med dina egna ridturer?

Ha det bra nu, de sista veckorna innan du byter världsdel och var som vanligt så där lagom rädd om dej.

KRAM faster Gerd

2010-01-18 @ 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0